تقویت و آموزش زبان با فیلم وسریال کوتاه

وقتی از فیلم ها و سریال ها برای تقویت چهار مهارت زبان انگلیسی استفاده می کنید، سفر بسیار عجیبی را آغاز می کنید

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

وقتی از فیلم ها و سریال ها برای تقویت چهار مهارت زبان انگلیسی استفاده می کنید، سفر بسیار عجیبی را آغاز می کنید. اصطلاحات و عبارات دریایی را از دزدان دریایی یاد می گیرید، سپس تلفظ را با ماهی های متحرک تمرین می کنید و در نهایت بحث های تاریخی را از یک قصه گوی مسن می شنوید. درک آسان فیلم ها به زبان اصلی باید رویای شما باشد و همیشه به دنبال دوره های زبان حضوری یا آنلاین برای بهبود زبان انگلیسی خود بوده اید، اما شاید تجربیات ناموفق شما در آموزش زبان شما را عصبی کرده باشد. آیا هنوز خود را متعهد به یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و سریال نکرده اید؟ برای درک بهتر مزایای یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم، تا پایان با ما همراه باشید.

در زیر بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم را به شما می گوییم و در نهایت بهترین دوره زبان آنلاین را با استفاده از جدیدترین متدهای بین المللی به شما معرفی می کنیم تا با خیالی آسوده زبان انگلیسی را بیاموزید.

پنج راه برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم

مرحله 1: با شورت شروع کنید. اولاً بهتر است با فیلم های کوتاه و کارتونی شروع کنیم، زیرا انیمیشن ها عمدتاً کودکان هستند، از کلمات و ساختارهای بسیار ساده استفاده می کنند، علاوه بر این که زمان فایل نیز بسیار مهم است، زبان آموز نباید از دیدن فایل خسته شود. و آن را کنار بگذارید. باید یک فایل کوتاه و ساده باشد تا به هدف مورد نظر برسد.

مرحله 2- سعی کنید 70 درصد از فیلم را درک کنید. زبان آموزان بر این باورند که برای یادگیری زبان انگلیسی باید 100% مطالب گفته شده را درک کنند، در حالی که اینطور نیست، در مرحله اولیه یک زبان آموز فقط باید 60-70% معنی را بفهمد. زبان آموز می تواند بقیه مطالب را با استفاده از کلمات دیگر، صحنه های فیلم و حتی جملات قبل و بعد بفهمد. در یادگیری ضروری تلقی می شود.

مرحله 3- معانی جملات و کلمات را پیدا کنید لازم نیست هر کلمه ای را که در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی می بینید فوراً در فرهنگ لغت بررسی کنید. ابتدا سعی کنید معنی را حدس بزنید، این کار باعث افزایش خلاقیت ذهنی شما می شود و ذهن به صورت پویاتر معنا را کشف می کند. اگر با حدس زدن، خواندن کلمات جانبی و صحنه های فیلم معنای کلمه را متوجه نشدید، به فرهنگ لغت نگاه کنید. نکته مهم در این مرحله تمرکز فقط روی کلمات کلیدی و حساس است. نیازی نیست روی هر کلمه حساس باشید، فقط به کلماتی که به معنای یک جمله بستگی دارد توجه کنید.

مرحله 4- فیلم ها را چندین بار تماشا کنید تا بیش از 80 درصد از فیلم را متوجه شوید. تا به حال چند بار فیلم های فارسی را تماشا کرده اید و همه چیزهایی که گفته می شود را متوجه نشده اید؟ در انگلیسی هم همینطور است، نیازی نیست همه کلمات و جملات را بفهمید. مطالعات نشان داده اند که درک بیش از 80 درصد از یک فیلم شما را به یکی از آن زبان آموزان پیشرفته تبدیل می کند.

مرحله 5- به آموزشگاه های آنلاین زبان انگلیسی بپیوندید. یادگیری زبان انگلیسی با بهترین معلمان دیگر محدود به زمان و مکان خاصی نیست، دانش آموزان می توانند زبان انگلیسی را از دورترین شهرها یاد بگیرند. از آنجایی که امروزه فیلم ها و سریال ها به یکی از منابع اصلی آموزش آنلاین زبان انگلیسی تبدیل شده اند، دوره های آنلاین نیز سعی دارند با استفاده از این منبع آموزشی رایگان، دوره های مناسبی را برای دانشجویان خود ایجاد کنند. برای آن دسته از زبان آموزانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم را دارند، اما با اضافه شدن دوره های آنلاین، این دوره ها بسیار موثر بوده و به آنها کمک می کند تا در مسیر درست یادگیری قرار گیرند. درست است که می توان انگلیسی را از طریق فیلم یاد گرفت، اما گاهی اوقات استفاده از یک معلم و یک دوست به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید. به همین دلیل می خواهیم یکی از بهترین دوره های آنلاین زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم:

زاویه بالینی

شاید با نام Dr. حامد رفیعی قبل. یکی از معلمان انگلیسی که تقریباً 17 سال پیش اولین کلاس آنلاین انگلیسی را تأسیس کرد. این معلم با استفاده از فیلم های آموزشی، فایل های صوتی و PDF به آموزش زبان انگلیسی می پردازد. او همیشه از روش های جدیدی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کند، به نوعی در شبکه های اجتماعی با استفاده از اصطلاحات فیلم و سریال انگلیسی را یاد می گیرد. امروزه آموزشگاه آنلاین کلینیک انگلیسی با استفاده از بستر ویژه و تمرینات نوشتاری، روند آموزشی را به طور آموزش زبان خارجه وب سایت شخصی کامل تغییر داده و به بهترین نحو به دانشجویان انگلیسی آموزش می دهد. این آموزشگاه که در سال های اخیر توانسته است نزدیک به 38 هزار زبان آموز آموزش دهد، یکی از اصلی ترین آموزشگاه های آنلاین زبان انگلیسی در کل کشور محسوب می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن